Wednesday, May 17, 2006

So easy to love...




Τον γνώρισα στην Βοστώνη. Ντυνόταν πάντα καλά. Παντελόνι, γιλέκο, πουκάμισο. Τα φορούσε σοβαρά, σαν καθαρά ρούχα. Ήταν και αυτός σοβαρός σαν τα ρούχα του. Μετρημένες κουβέντες, απλές.

Κάποια Κυριακή περπατούσα στην λεωφόρο της μασσαχουσετης. Θλιμένη, πολύ θλιμένη. Μου φώναξε μέσα από το αμάξι του. Και αυτό σαν αυτόν, αυστηρό, γεωμετρικό, κατάλευκο και καθαρό. Ήταν καλοκαίρι και μεθύσαμε με τζιν στο πορτς.

Αργότερα ξανάρθε πάλι. Κονιάκ αυτή τη φορά, και τσιγάρα. Αυτός σε μια κουνιστή πολυθρόνα, με το ίδιο παντελόνι, το ίδιο γιλέκο, το ίδιο πουκάμισο. Ήταν χειμώνας. Με φίλησε.

Μετά δώσαμε ραντεβού και πάλι. Κρασί αυτή τη φορά, μέχρι το πρωί, μέχρι να τελιώσουν και το κρασί και τα τσιγάρα.

Ήρθε και σήμερα. Η μπιλι να στεναζει “so easy to love” και εγώ να έχω φορέσει το πιο ζεστό μου βλέμμα. Τζιν και πάλι. Καλοκαίρι και πάλι και πόσο ήθελα να με φιλήσει.

Τον χαιρέτησα στην πόρτα. Για λίγο στάθηκα. Πρώτο, δεύτερο σκαλί και την έκλεισα. Ήμουν πλάτη. "Μη γυρίσεις ποτέ να κοιτάξεις πίσω σου. Θα απογοητευθείς να μάθεις ότι ο άλλος δε γύρισε να κλέψει μια ματιά" σκέφτηκα και μπήκα μέσα.

15 comments:

Purple Overdose said...

Μη γυρίσεις ποτέ να κοιτάξεις πίσω σου. Θ’ απογοητευθείς να μάθεις ότι ο άλλος δε γύρισε να κλέψει μια ματιά...Δε με προειδοποίησες έγκαιρα όμως, ρε Καλάμιτι...

weirdo said...

...Μπορεί και να γύρισε, αλλά ο καυτός ήλιος να μην σ'άφησε να το δεις..
Καλημέρα, calamity!

I.P.Potis said...

Μα υπάρχει μεγαλύτερος εχθρός της αληθινής βούλησης από το δέσιμο με το παρελθόν και την προσδοκία για το μέλλον;

Άλλο ένα όμορφο κείμενο καουμπόισσα.

Anonymous said...

Παντα ο ενας απο τους δυο γυρναει. Αλλα ευτυχως υπαρχει η Billie

Calamity Jane said...

@purple overdose. έχεις δίκιο, είναι κάπως απότομα. αλλά αν σε προειδοποιούσα δεν θα είχε φαν.

@weirdo καλή μου, μακάρι...αλλά δεν κατάλαβα κάτι τέτοιο

@ιππότη ενδιαφέρον αυτό που λέτε... Για να επαναδιατυπώσω όμως την ερώτηση, υπάρχει τελικά ελεύθερη βούληση?

@δόκτωρα, πάντα ξέρετε το σωστό φάρμακο...μπίλλι για τους στα κρυφά ερωτευμένους...

Calamity Jane said...

εντάξει περπλ. νομίζω τώρα κάπως καλύτερα.

114ΛΕΞΕΙΣ said...

ποτε δεν θα ξερεις αν σε κοίταξε αν δεν γυρίσεις να τον κοιτάξεις.ειναι πάντα καλύτερη μια λάθος κίνηση από την ακινησία.
Πολυ όμορφο cj

Calamity Jane said...

ευχαριστώ padrazo. αυτό θέλω να πω...Καμιά φορά είναι καλύτερα να μην ξέρεις παρά να ξέρεις. Είναι πιο ελπιδοφόρο...

Charlie Alexandra said...

αν δε λυπηθείς που δε σε κοίταξε δε θα χαρείς όταν θα κοιτάξει. εσύ όμως πως θέλεις να ζείς; χλιαρά ή έντονα; Ιδού η ελεύθερη βούληση.

Chaca-Khan said...

με κάλυψε η charlie-alex.
πολύ ωραίο..

Calamity Jane said...

ΩΩΩ καλή μου τσάρλυ...Δεν είναι αυτό ελέυθερη βούληση. Πάρ'αυτά όμως, υπάρχει μια ομορφιά σε αυτό που δε δηλώνεται και είναι και λίγο κρυφό. Δεν είναι όλα άσπρο-μαύρο...Ιδού λοιπόν πως ορίζω εγώ την ελεύθερή μου βούληση.

Τσάκα-καν...Λουκούμι και κονιάκ σας προσφέρω για την επίσκεψη και τα καλά σας λόγια. Τιμή μου ένας αρχιδιαμυδια στο σπιτικό μου...Ουπσ σορρυ, arxediamedia ήθελα να πω. Σας παρακολουθώ στο σπιτικό σας.

I.P.Potis said...

Όλα άσπρο μαύρο είναι, εμείς τα βλέπουμε λιγάκι γκρι.

Ελεύθερη βούληση είναι να τα βλέπεις μπλε. Μπλε με πορτοκαλί ρίγες. :Ρ

Mirandolina said...

πάντα γύριζα, γαμωτ...

Calamity Jane said...

να πω την αλήθεια μιραντολίνα, είναι όμορφο να γυρίζεις. Είναι και αυθόρμητο. Το να μη γυρίσεις έχει πιο πολύ κόπο, το σκέφτεσαι και δε το κάνεις. Εγκλημα προμελετημένο, αλλά σου δίνει ελπίδα και είναι ωραία. Μου αρέσει η ελπίδα, με κάνει χαρούμενη.

Katerina Kaskantiri said...

Dear fuckers, my dirty pussy and my fat ass are at your disposal. Anytime, anyplace!


Contact me: katerina_sketo@hotmail.com

(30)6949359843