Thursday, May 11, 2006

Oh my God!!! Here they go again!!!


Ξέρετε στον τόπο μας δεν έχουμε και πολλούς σεισμούς…Όταν λοιπόν, ξαφνικά, μέσα στην νύχτα αρχίσει να κουνιέται το φτωχικό μου, ξέρω τι γίνεται από πάνω…Για να είμαι και σίγουρη έχω βάλει μια κουρτίνα από μπαμπού για να καταλαβαίνω πότε οι από πάνω το γλεντάνε…Τώρα που σας γράφω μόλις άρχισαν…Πωπω!! Βάρκα γυαλό με πάει την καουμπόισσα και δεν έχω συνηθίσει η στεριανή…Ωχ…Να και η επιτάχυνση…Αυτό είναι καλό σημάδι…Τελειώνουν… Άντε παιδιά!!! Τι θα γίνει…Ζαλίζομαι σας λέω…Άμα ήθελα κούνημα θα γινόμουν ναυτικός…Ουφ…Εντάξει…Ας ελπίσουμε ότι δεν θα ξεκινήσουν τώρα στα κον…Oh my God!!! Here they go again!!!

Εσύ φταίς Padrazo που με έκανες να πιστεύω ότι μόνο ηχητικά είναι τα εφφε...Μια δραμαμίνη παιδιά!!!

27 comments:

weirdo said...

...δες και τη θετική πλευρά, calamity : με τέτοιο ταράκουλο, μπορεί να αναστηθούν γρηγορότερα οι συγχωρεμένοι του προηγούμενου post σου (και τα μπλοχς έχουν αυτιά..)!

Calamity Jane said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Calamity Jane said...

ασε weirdo...μόλις τελείωσαν για πολλοστή φορά...

Δεν ξέρω και τι να ευχηθώ...Άμα σταματήσει ο πήδος, θα ξεκινήσει η υστερία, αμα δε σταματήσει θα καταθέσω τα άντερά μου στο γραφείο μου...Το βρήκα!!! Από αύριο θα προμηθευτώ δραμαμίνες...Σαν το ανέκδοτο θα καταντήσω..."Αφού ζαλίζεσαι γιατί πηδάς?"

weirdo said...

..μην σε παίρνει από κάτω, calamity, υπάρχουν (λέω εγώ τώρα) και χειρότερα.
Οι δικοί μου 'από πάνω' έχουν περάσει τη σχέση τους σε πιο updated level. (Πάει ο πήδος, προ πολλού γι' αυτούς.) Τώρα πια 'φτιάχνονται' με την υστερία τους. Και δεν είναι μόνο το χοντρό βρισίδι μεταξύ τους (εδώ κοκκινίζω κι εγώ, η απελευθερωμένη), στο τσακ είναι ντουβάρια, τοίχοι και παρκέ να γίνουμε όλοι μια οικογένεια.. (ευτυχώς, δεν τους έχω δει μέχρι στιγμής μωλωπιασμένους ή με κατάγματα.. είναι και μορφωμένοι άνθρωποι..)

φιλιά και..βοήθειά μας!

Purple Overdose said...

Τα φάγατε τα παιδιά!!!!!!!!Αφήστε τα να χαρούνε τον έρωτά τους! Ήμαρτον!!!!!!!!

Calamity Jane said...

Καλέ μου μωβ...άλλο το σεξ άλλο ο έρωτας...μην μπερδεύεσαι και μπερδεύεις και άλλους...

Purple Overdose said...

Θες την αλήθεια; Γιατί όταν είμαστε ερωτευμένοι κάνουμε καταπληκτικό σεξ; Άρα, για να είναι έτσι τα παιδιά, μάλλον είναι ερωτευμένοι...Ξέρει τι λέει ο μωβ, γλυκιά μου καλάμιτι...

Calamity Jane said...

εμένα πάντως τα καλύτερά μου ήταν one night stands...Και επειδή ξέρω και την κατάστασή τους, μπορώ να το υπογράψω...Η μια θέλει να τον τυλίξει και ο άλλος να πηδήξει...Κοινή συμφωνία, δεν λέω...Και μια χαρά περνάνε, επίσης δε λέω...Έρωτας όμως με τίποτα!

Purple Overdose said...

Εσύ ξέρεις...

I.P.Potis said...

Πάντοτε νόμιζα πως οι γυναίκες σπάνια απολάμβαναν τα one night stands. Ή εν παση περιπτώση δεν το απολάμβαναν τόσο όσο το σεξ μες στο συναισθηματισμό μιας σχέσης.

Mantalena Parianos said...

Οι γενικεύσεις είναι επικίνδυνες... υπάρχουν γυναίκες και γυναίκες. Άντρες και άντρες.

Calamity Jane said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Calamity Jane said...

πες τα μανταλένα!!!

Calamity Jane said...

συγγνώμη ιππότη μου...Συμπαθέστατός μου είστε, αλλά αυτήν την γενικευση την έχω ακούσει ΤΟΣΕΣ φορές...ΜΑ ΤΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ...

Charlie Alexandra said...

1ον Η φωτό τα σπάει.
2ον Ο Ι.Π.Ποτης έχει ένα δίκιο. το γυναικείο σώμα είναι πιο σύνθετο και αν δεν είσαι μεθυσμένη δύσκολα you introduce a stranger to it...
3oν Τελικά δεν τα σπάει η φωτό όσο το πουλί του τύπου
4ον Τι θα γίνει; Δε θα με καλέσεις στο ράντσο σου τώρα που είμαι στη γειτονιά;

weirdo said...

γιατί να θέλει φιλοσοφία το one-night-stand? ..για κάποιους είναι τρόπος ζωής, για άλλους λύση ανάγκης, για άλλους απλά 'τους έκατσε'... Και έχει τις ίδιες συνέπειες, θαρρώ, in both men & women.

Calamity Jane said...

weirdo έχεις απόλυτο δίκιο. Αυτή η συζήτηση δε βγάζει και πουθενά...Είναι πάντα μια προσωπική εμπειρία.

Calamity Jane said...

charlie...eisai efprosdekti...Sto etoima sou apantisa sto proigoumeno post...Evala kai mail ama thes na mou steileis.

τσέλιγκας said...

Ν'αρχίσεις το ψάρεμα ως ενδεχόμενο το έχεις σκεφτεί;

Calamity Jane said...

άσε χεϊμ...την έχω βάψει...Δύο όροφοι το σπιτάκι, ξύλινο κιόλας (βικτωριανές συνήθειες), και καλό αρσενικό δεν παίζει στα ακτίνα μιλίων...

Ρε τσέλιγκα, περίμενα περισσότερη κατανόηση από οριβίσιο...Άκου εκεί να ψαρεύω...Πάντως μια φορά που δοκίμασα έβγαλα σκορπίνα, και μια φορά που έπεσα για ψαροντούφεκο βρέθηκα τετ α τετ με σμέρνα...Δεν μου πάει η θάλασσα. Μόλις την ακουμπάει μου στέλνει τα πιο επικύνδινα πλασματά της.

Calamity Jane said...

την ακουμπάω ήθελα να πω...

Calamity Jane said...

κεφάκια έχουμε χεϊμ...και εμείς τζιν την λέμε την λύση, αλλά χάριν "τοκετού" έχουμε χάσει το χιούμορ μας...

όπου "τοκετός" βλέπε γραπτό πόνημα.

Epicuros said...

Τι γίνεται ρε παιδιά! κανείς δεν γαμεί σ' αυτήν τη Βλογόσφαιρα; 'Οπου ακούς πολλά λόγια για το γαμήσι μάλλον λίγα τα γαμήσια!

Calamity Jane said...

επίκουρε πόσο δίκιο έχετε...

Chaca-Khan said...

xaxaxaxa

Calamity Jane said...

δεν είναι τυχαίο ότι αυτό το ποστ έχει τα περισσότερα σχόλια...Ούτε ότι εγώ σχολιάζω το συγκεκριμένο γεγονός...Έρχεται όμως καλοκαίρι...Για να δούμε

Katerina Kaskantiri said...

I was an ugly fat bitch and a cheap slut long before I moved to Athens, Greece in order to study Law School at the University of Athens. Now, as a member of ELSA Athens, I swallow generous amounts of cum!

Contact me at katerina_sketo@hotmail.com or (30)6949359843