Monday, May 29, 2006

Θεσσαλονίκη: η αυτιστική πόλη


Θεσσαλονίκη, ήρθε η ώρα να σου πω ένα μεγάλο μυστικό. Σε μισώ. Δε θα σου χαριστώ, γιατί δε μου χαρίστηκες ποτέ. Πως γίνεται να επιμένεις να μου προκαλείς την ίδια εμπειρία? Ποιο είναι το μυστικό της πλαστικής σου? Γιατί δεν αλλάζεις? Ούτε να παλιώσεις λίγο ακόμα, ούτε μια ρυτίδα παραπάνω, ούτε μια ρυτίδα λιγότερη. Και οι ορδές των βαρβάρων στους δρόμους να σε καταναλώνουν και να φεύγουν. Και μετά άλλοι αντικαταστάτες, μη τυχόν και αποκαλύφθεί η φθήνια σου.

Και έρχομαι και εγώ να σε ξαναβρώ τώρα, με μνήμες κακιάς σκύλας. Μα δείξε μου κάτι καινούργιο. Γιατί συμπεριφέρεσαι έτσι? Άκουσε με. Σου μιλάω. Να αμα θες να κάνουμε μια συμφωνία. Θα με βοηθήσεις να σβήσω όλες τις μνήμες, και εγώ θα προσπαθήσω να σε ξαναγαπήσω. Όλες είπα...Και εκείνο το περιοδικό κρεμασμένο στο Κεντρί, να το ξεκρεμάσεις και να το πετάξεις να μη το βλέπω. Να μη βλέπω τα ονόματα, τα άρθρα τους παρέα, το ένα μετά το άλλο στη ζεστή αγκαλιά του μεντορά τους. Που "χωρίζουμε" δεν μπορούσε να πει, και τώρα θέλει να μας εξηγήσει για την συμμετοχική δημοκρατία. Να εκδικηθείς τους μέτριους, πόλη μου...Μπορείς? Αυτό σου ζητάω.

Ουφ, ασφυκτιώ και ακριβώς γι αυτό νομίζω ότι κατάλαβα που είναι το σπίτι μου. Και σίγουρα δεν είναι εδώ. Αυτή η πόλη είναι αυτιστική εμπειρία, και εγώ δεν την αντέχω άλλο πια. Τέλος.

19 comments:

Θεριό Ανήμερο said...

Καλά ντε, αν το 'χεις πάρει τόσο κατάκαρδα, ο δρόμος είναι ανοιχτός και τα σκυλιά δεμένα!

Anonymous said...

σάντζο σας αφήνει ο δον κιχώτης σας να έρχεστε και από τα μέρη μας? Μα πότε τα προλαβαίνετε όλα? Όσο για το ποστ, προσωπική κατάθεση είναι. Σε άλλους αρέσει, σε μένα δεν αρέσει πια. Τίποτα περισσότερο από αυτό δεν ξέρω.

Θεριό ανήμερο. Σας ευχαριστώ που μου δείξατε το προφανές. Αλλά ως θεριό ανήμερο περίμενα να έχετε κάτι περισσότερο να πείτε...Τουλαχιστον να καταλάβετε.

Θεριό Ανήμερο said...

Ε τι να κάνω δηλαδή, να ορμήξω σε όλη τη συμπρωτεύουσα να κατασπαράξω τον κόσμο;;;
Σοβαρά τώρα, σε καταλαβαίνω, δεν ξέρεις πόσο σε καταλαβαίνω... Αλλά κάνω ότι δεν καταλαβαίνω, διότι το θέμα πονάει.

weirdo said...

Γλυκιά μου Καλάμιτυ, έλα να δεις (αν δεν την ξέρεις ήδη) άλλη μία αυτιστική πόλη νοτιότερα.. Οχι μόνον αυτιστική, αλλά και 'άσχημη', κακιά, εγωίστρια.. Εκδίκηση στους μέτριους εδώ;; Εδώ ΜΟΝΟΝ οι μέτριοι μπορούν να κυβερνούν και να βασιλεύουν..
Σίγουρα το παράπονό σου έχει βαθιά αιτία.. Ομως, ΔΕΝ είσαι μόνη..

Περιμένω πρόσκληση για τα θέρετρα της Νοτίου Αγγλίας..(!)

Anonymous said...

Ειναι κακια σκυλα και πραγματι δε σ'αφηνει να ξεχασεις. Και οσο και να χτυπιεσαι δε αθ ξεχασεις. Απλα.
Δεξου το.
Φοβερο post!

Purple Overdose said...

Συμφωνώ μαζί σου απόλυτα, Καλάμιτι. Η κατάσταση της πόλης είναι πια μη αναστρέψιμη...Τουλάχιστον, συνειδητοποίησες την πραγματικότητα και δε βαυκαλίζεσαι με τίτλους «ερωτικής πόλης» κι άλλων τέτοιων αστειοτήτων...

zenovia said...

ego nomizo oti i thessaloniki einai melagxoliki poli!
prepei na to analuso?

Anonymous said...

@weirdo...την ξέρω, πως δεν την ξέρω την πόλη σας. Πρόσκληση στα θέρετρα της Νέας Αγγλίας ανοιχτή όπως πάντα. Από αύγουστο τώρα πια. Όταν θα είμαι πίσω για τα καλά. Η βικτωριανή οικία μου θα σας περιμένει. Τουλάχιστον εκεί νιώθεις καλά να είσαι διαφορετικός...

@δόκτωρα, έχετε δίκιο. Αν και πιστεύω ότι στο τέλος ξεχνάμε. Η λήθη είναι το άλλο μισό της μνήμης. Το κακό είναι ότι αυτή η πόλη παίζει μόνο με το δεύτερο μισό.

@καλέ μου μωβ. Ποτέ δεν πίστευα ότι ήταν ερωτική πόλη. Μπορεί όμως και να υπήρξε κάποτε...Όταν τα λαδάδικα ήταν μπουρδέλα, οι ναυαρίνου ήταν γεμάτη φρικιά και στην προξένου κορομηλά παίζαν τσαμπουκάδες πάνκηδες ενάντια ροκαμπίλιδων. Τώρα είναι απλά φθηνή.

@zeeeee! τι χαρά πουλάκι που πέρασες και από εδώ. Άσε έπαθα σοκάρα. Μελαγχολική είναι όταν είμαστε μακριά της...Για έλα και από εδώ. Εκτός αμα εννοείς κάτι άλλο. Για πες...

Calamity Jane said...

πάντως πλάκα έχει αυτό το ποστ...οι θεσσαλονικής χτυπήσαν...χιχι

Anonymous said...

i poli einai ka8reftis pou antanakla tin eikona tou kathena apo emas poy zoyme se aftin. tpt parapano.

Calamity Jane said...

τοτε εγώ που έχω δύο πόλεις καλέ μου ανώνυμε, και στην μια περνάω καλά και νιώθω άνετα και στην άλλη στριμώχνομαι τι είμαι? Σχιζοφρενής?

Αυτό που είπες είναι βαριά κουβέντα για να την κουβαλήσει ένας άνθρωπος. Να την προσέξεις μη σου γυρίσει. Εκτός αμα θες να πεις ότι και εγώ δεν αλλάζω, δεν παλιώνω, που πολύ θα το ηθελα, αλλά δε γίνεται.

Κατάλαβα σωστά?

Фе́ммe скатале said...

Ερωτική πόλη, ωραίες γυναίκες κι άλλα τέτοια εμετικά κλισέ.....μπλιαχ, μπλιαχ μπλιαχ...ναι τι να σου πώ..βλέπω Λευκο πύργο και χύνω...τόσο ερωτική..Εεεεεεεε το είπε ο Καβάφς πιό ωραία απ'όλους..

Фе́ммe скатале said...

Γαμω τα πόδια μου...Κ Α Β Ά Φ Η Σ...δεν πρέπει να πηδ'αω γρ'ηγορα απλά θυμώνω μαυτά...κι όλοι αυτοι οι γλοιωδεις τύποι, με μερικά κιλά αρχίδια παραπάνω απο το μέσο μαλάκα, μμμμ είσαι απο τη Θεσσαλονίκη; ωραίες γυναίκες εχει εκεί. Βουρλα εχει μαλάκα, βούρλα και βόδια οπως παντού, που θα μπορούσαν να ανταλλάξουν ένα καλό γαμήσι με μερικές ώρες περισσότερες στο Hondos Center (μπαίνετε κουρελες βγαινετε λαμε καλλονες)....ουστττ

Calamity Jane said...

ώπα αντουανέτα, ηρέμησε. είσαι και τόσοδούλα, θα στραμπουλήξεις τα πόδια σου...Αλλά προς τι όλο αυτό το ξέσπασμα? Δώσε τον Καβάφη. Δε γνωρίζουμε...

Фе́ммe скатале said...

Βαρέθηκα να ακουω ψευτικες κλισε χαζοφρασεις απο ψευτικους ανθρωπους...Όλες οι πόλεις πονάνε και πονάνε πολυ σαυτους που τις περπατανε...

Είπες· «Θα πάγω σ' άλλη γη, θα πάγω σ' άλλη θάλασσα.
Μια πόλις άλλη θα βρεθεί καλλίτερη απ' αυτή.
Κάθε προσπάθεια μου μια καταδίκη είναι γραφτή·
κ' είν' η καρδιά μου -σαν νεκρός- θαμένη.
Ο νους μου ως πότε μες στον μαρασμόν αυτόν θα μένει.
Οπου το μάτι μου γυρίσω, όπου κι αν δω
ερείπια μαύρα της ζωής μου βλέπω εδώ,
που τόσα χρόνια πέρασα και ρήμαξα και χάλασα.»

Καινούργιους τόπους δεν θα βρεις, δεν θάβρεις άλλες θάλασσες.
Η πόλις θα σε ακολουθεί. Στους δρόμους θα γυρνάς
τους ίδιους. Και στες γειτονιές τες ίδιες θα γερνάς·
και μες στα ίδια σπίτια αυτά θ' ασπρίζεις.
Πάντα στην πόλι αυτή θα φθάνεις. Για τα αλλού -μη ελπίζεις-
δεν έχει πλοίο για σε, δεν έχει οδό.
Ετσι που τη ζωή σου ρήμαξες εδώ
στην κώχη τούτη την μικρή, σ' όλην την γη την χάλασες.

Κωνσταντίνος Π. Καβάφης

Calamity Jane said...

http://www.snhell.gr/lections/writer.asp?id=60

Ακούστε το νούμερο 80.

Έτσι γιατί η ξεφτίλα ξέχασα ΤΟ ποίημα, ενώ περίμενα τους βάρβαρους.

Ευχαριστούμε Αντουανέτα που δε σε λενε Μαρία.

marl(t) said...

αυτό είναι λες και το έγραψα εγώ...Ομοιοπαθής...

Anonymous said...

Very nice site! Mea car alarm systems isuzu stylus pictures

Κατερίνα Κασκαντίρη said...

Άλλες τρώνε φαγητό εγώ τρώω πούτσες (και φαγητό βέβαια-γι'αυτό είμαι σαν πρησμένο γουρούνι και με φωνάζουν φώκια).

Κατερίνα Κασκαντίρη, να με θυμάστε. Το πιο πιθανό είναι ότι σας έχω ήδη τσιμπουκώσει!

Αν όμως δεν έχω, επικοινωνήστε μαζί μου και κάτι ωραίο θα κανονίσουμε:

katerina_sketo@hotmail.com

(30)6949359843