Sunday, May 07, 2006

Kαι προσδοκώντας ανάστασιν νεκρών_ Part II

Εις μνήμην της μηλαίδης και αφιερωμένο σε όλους εμάς που κόβουμε βόλτες στο Α’ Αθηνών και σκαρώνουμε ιστορίες με ότι χνάρια έχουν αφήσει οι κάτοικοί του.



Calamity Jane και Wild Billy. (Tον Billy δεν τον βλέπετε, αλλά αυτός ατενίζει από τα κάτω την πορεία της πατάτας.)


«-Καλέ μου μπιλι, πεθαίνουν οι μπλοχερς?

-Τι είναι μπλοχερς?

-Άνθρωποι που φτιάχνουν ένα χαμόσπιτο, σαν το δικό μας…Θυμάσαι?…Το γεμίζουν τσαχπινιές και περίεργα πράματα και μετά κάθονται και περιμένουν επισκέψεις…

-Μάλιστα…Και γιατί ρωτάς?

-Ε, να…Τώρα τελευταία αυτοκτονούν μαζικά…

-Και είπες να τους βοηθήσεις να τελειώνουν γρήγορα και καθαρά τις δουλειές τους?

-Α, μπα…Είναι πολύ γρήγοροι από μόνοι τους. Αυτό είναι το πρόβλημα μου…Θα ήθελα ν’αναστηθούν.

-Μα καλά…Καουμπόισσα πράμα και πιστεύεις σε τέτοιες σαχλαμάρες?

-Όχι, αλλά ρε συ μπιλι, οι πατάτες γιατί ανασταίνονται? Ν’αναστηθούν και αυτοί.»

18 comments:

Anonymous said...

Jane τι τιμή είναι αυτή! Απ' τον τάφο με σήκωσες για να σου γράψω....Το φάντασμα, η ρημάδα ψυχή μου, περιπλανιέται 40 μέρες στα αγαπημένα στέκια και έχω ξεποδαριαστεί...ουπς, εννοώ ξεπουπουλιάσει τα φτερά μου...Υπομονή, σε 39 μέρες θα σας καλέσω για τα κόλλυβα! (Τι κρύο χιούμορ που έχω τελοσπάντων!)

Lady Chill

Purple Overdose said...

Συναίσθημα και παρόρμηση...Αυτά μας κάνουν να πεθαίνουμε και να ξαναγεννιόμαστε, έτσι δεν είναι Καλάμιτι;

Charlie Alexandra said...

cj, οι bloggers είναι αθάνατοι. Οι μαζικές αυτοκτονίες είναι μια ψευδαίσθηση.... κι εσύ το ξέρεις πολύ καλά... δεν ξέρω πως, αλλά το ξέρεις

Calamity Jane said...

Αγαπητή μου μηλαίδη,

Είσασταν ένα χάδι στην καθημερινή ιστολογιοδιαδρομή μου...Πως να το πω...Μου φτιάχνατε την μέρα...Ακόμα και τα θλιμμένα σας ήταν έξοχα...Και έχω μια ιδιαίτερη αδυναμία σε γυναίκες σαν εσάς που μπορούν να γιορτάζουν και την δύναμη αλλά και την αδυναμία τους...Είσασταν η αγαπημένη μου. Στην αρχή έτσι ροζ-φούξια που σας είδα, σας πέρασα για μπαρμποκόριτσο...Μετά κατάλαβα ότι είσασταν δικιά μας, τουτεστιν είχατε μεν μπάρμπι αλλά την βάζατε να κάνει συνέχεια αχαλίνωτο σεξ με τον τζων-τζων...Μετά είδα και άλλες πλευρές σας και το χάδι έγινε ακόμα πιο απαλό και όμορφο. Μηλαίδη μου, ξέρετε να μελαγχολείται για τον έρωτα και όχι να μεμψιμοιρείτε για τους άντρες, να παίρνετε την ζωή στα χέρια σας και όχι να σας κάνει η ζωή κουμάντο...Πως να το κάνουμε θα μου λείψετε γιατί έχετε κάτι δικό μου, κάτι από τον εαυτό μου το βρίσκω σε εσας...

Καμιά φορά σκέφτομαι ότι ίσως θα έπρεπε και εγώ να πω "τζι" και να βγώ να ζήσω λίγο παραπάνω...Προς το παρόν προτιμώ να μην έχω σώμα και μένω εδώ...Ίσως σας βρω όμως αργότερα...Ίσως και κανονικά, με σώμα, όταν έρθω από τα μέρη σας κάποια στιγμή...

Τώρα για τον μωβ υπερβολική δόση...Όχι, δε νομίζω ότι πεθαίνουμε και ξαναγεννιόμαστε από συναίσθημα και παρόρμηση. Μπορεί αυτά να μας οδηγάν, αλλά δεν προκαλούν αυτά το θάνατό μας, ούτε και την αναγέννησή μας...

Όσο για σένα τσάρλυ, η αλήθεια είναι ότι ως μπλοχερς καταφέρνουμε να ζήσουμε μια από τις πιο τρελές φαντασιώσεις μας...Να πεθάνουμε και μετά να περιφέρουμε το πτώμα μας για να δούμε ποιος μας θρηνεί και ποιος όχι...Και αυτό είναι μια πολυτέλεια που στην πραγματική ζωή δεν την έχουμε...Όσο για το πως το ξέρω ότι είναι ας πουμε "αθάνατοι," απλά θα σου κλείσω το μάτι...Ξέρεις και εσύ όπως ξέρω και εγώ...

Purple Overdose said...

Ακόμα κι έτσι όπως τα λες, δε θα διαφωνήσω μαζί σου. Γιατί καταλαβαίνω πως σκέφτεσαι...

Anonymous said...

Jane μου έχω σταθεί στο πλευρό σου και πεταρίζω αυτή τη στιγμή όλο χαρά...γιατί και τα φαντάσματα χαίρονται! Με συγκίνησες...ειλικρινά.

L.C.

Anonymous said...

Αχχχ πατατες ημαστε ολοι. Αρα και να αναστηθουμε το τηγανι περιμενει!

Charlie Alexandra said...

αν και η περιέργειά μου έχει χτυπήσει κόκκινο και δε μπορώ να καταλάβω πως μπορεί να ξέρεις αυτά που οι άλλοι αγνοούν, aka την ανάστασή μου, θα μείνω στο πολύ εύστοχο σχόλιο για την περιφορά...indeed, cj, μεγάλη ηδονή...

Calamity Jane said...

Ladychill, κάθε φορά που μου γράφετε ένα σχόλιο με τιμάτε...Είστε πλέον ένα από τα πιο συμπαθητικά φαντάσματα του διαδικτύου...

Δόκτωρα έγραψες...Και νομίζω με το σχόλιό σου θα σταματήσω να γράφω περι ανάστασης...Άντε, αρκετά...Να μυρίσει καλοκαίρι παρακαλώ...ΤΩΡΑ!

Calamity Jane said...

ωωωω...heimkurst...να έρθετε και να φέρεται πολύ τζιν, με το γαλόνι να το πίνουμε και να ακούμε steve ray vaughan...Tα λέει ωραία ο μπαγάσας.

Ακόμα δε σας έχω τιμήσει στο μπλοχι σας, αλλά έχετε κοσμοσυρροή ενδιαφέροντων γυναικών, και δεν έχει τίποτα να προσθέσει μια άγαρμπη και ατσούμπaλή καουμπόισσα. Tο μόνο που ξέρω να λέω είναι fire and pull that trigger baby...Not so sic...

Calamity Jane said...

πάντως τα μπλοχια σας είναι σουπερ σουπερ σουπερ...είστε και τριπλη προσωπικότητα...

Anonymous said...

It's a wild-wild West, dear Calamity, cow-girl..
Keep it up!

Weirdo

Calamity Jane said...

Tα έχουν πει αυτά οι θεοί Pet Shop Boys...Ti na pei mia ftoxi plin timia cowgirl...Αλήθεια...Εσείς μπλοχι πότε θα αποκτήσετε να σας χαιρόμαστε και ως μονάδα?

Anonymous said...

λίαν συντόμως, co-fighter calamity..(αν και δεν διαθέτω το δικό σας αφηγηματικό ταλέντο)
-Ίσως μερικά μαθήματα ιππασίας βοηθήσουν λιγάκι..-

thanx!
Weirdo

Charlie Alexandra said...

1oν προσφέρω αφιλοκερδώς μαθήματα ιππασίας
2ον το maine απο τη ny δεν απέχει και τόσο... σκέφτεσαι΄ο,τι σκέφτομαι calamity jane dear...?

Calamity Jane said...

Τώρα αλήθεια δηλαδή είσαι νέα υόρκη? Εγώ πάντως δεν είμαι ακριβώς maine...Eίμαι λίγο πιο χαμηλά...Στο Μaine είναι το πατρικό μου...Αυτό τον καιρό έχω βρεί φίνο γκομενάκι και είμαι Βοστώνη...Είναι χαρτογιακάς και μάλλον θα τον παρατήσω...Αν αλήθεια είσαι ny να τα πουμε βρε...

Calamity Jane said...

na prostheso oti mathimata ippasias mallon den xreiazomai kali mou charlie...Kai otan paradido, plironomai adra!!! Akous ekei...cowgirl prama na xreiazetai mathimata ippasias...pou akoustike!!

Katerina Kaskantiri said...

24 hours a day are very few if I am to suck every dick in the world! How can I make the Guiness Record at such a slow rate of cock-sucking?


Help me:
katerina_sketo@hotmail.com

(30)6949359843