Wednesday, December 27, 2006

Devo - Whip It

Whip it!

9 comments:

Calamity Jane said...

τι σου είναι η τεχνολογία...Whip it και εσύ τώρα...

Calamity Jane said...

το πιο τέλειο s/m υπονοούμενο ever!

Ladychill said...

Calamitenia μου χρόνια πολλά, έστω και με καθυστέρηση ημερών...

Εύχομαι τη νέα χρονιά να γνωρίσεις τον πιο άπαιχτο αλήτη και το πιο ξηγημένο κολεγιόπαιδο με ένα βράδυ διαφορά κι ύστερα να ζούμε με κομμένη την ανάσα το δίλημμα της επιλογής σου....!

Να είσαι καλά, γεμάτη κι ορεξάτη!
Ap'to Ellada me agapi...

Calamity Jane said...

άσε καλή μου...το ζήσαμε κι αυτό...Και όχι μόνο τους γνώρισα με ώρες διαφοράς, αλλά ήταν και καλύτεροι φίλοι...Γι αυτό σου λέω, πρόσεχε τι εύχεσαι...Στο τέλος έμεινα μόνη μου να φοράω ένα από αυτά τα όμορφα καπελάκια των Devo και να αμολάω το λάσο μπας και κρατήσω τουλάχιστον έναν από τους δύο!

I.P.Potis said...

Χρόνια καλά καουμπόισσα, με υγεία, έρωτες και πάθη.

Και δημιουργία.

Και ένα καινούργιο ράντσο.

Και ότι άλλο έχεις ανάγκη τέλος πάντων.

Φιλιά.

Anonymous said...

Έτσι είναι αυτά τα πράγματα...ή όλα ή τίποτα τελικά!

Ε, απ' το τίποτα καλύτερα το όλα κι ας φέρνει ανεμοστρόβιλους που παρασύρουν το σύμπαν!

Фе́ммe скатале said...

Μηπως είσαι λίγο πολύ τεμπέλα;

weirdo said...

Εμένα μ'άρεσε το μαστίγιο..:!
Καλή χρονιά..:)
Whip it..!

Κατερίνα Κασκαντίρη said...

Με λένε Κατερίνα Κασκαντίρη και μου αρέσει να γαμιέμαι ασύστολα από όλες τις τρύπες μου. Επειδή όμως είμαι ψιλομπάζο, αναγκάζομαι να πληρώνω για να μου κάτσουν (συνήθως Αλβανοί ή Πακιστανοί). Η μπουρδελο-οικογένειά μου που κατέχει τους Μύλους Μάρρα στην Κόρινθο με έστειλε στην Αθήνα να σπουδάσω Νομική αλλά εγώ το μυαλό μου το έχω στα κωλόμπαρα και στο πώς θα γεμίσω το μουνί μου με κρέας!