Sunday, July 02, 2006

η επέτειος



Αγαπητό μου γουρουνάκι,

Αποφάσισα να σου γράψω για να σου πω χρόνια πολλά. Γιορτάζουμε! Σαν σήμερα πριν από ένα χρόνο μπήκαμε και οι δύο στο χρονοντούλαπο της ιστορίας και εγώ επιτέλους έγινα σταθερή αξία στη ζωή σου, τουτέστιν, "η πρώην." Χαίρομαι πολύ τριχωτέ μου μελίσσε, όπως σε αποκάλεσε κοινός φίλος, γιατί εδώ και ένα χρόνο δε φοβάμαι τις σιωπές σου, ούτε τα βράδια που δε μπορούσες ν'ανταπεξέλθεις, ούτε τις ξαφνικές σου λύπες.

Επίσης σου γράφω για να σου πω να μην ανησυχείς. Είμαι καλά στην υγεία, με υπέροχη διάθεση και λαμπρό μέλλον...Δεν ήταν και ροδοστόλιστο το διάβα μου...Τα κατάφερα όμως μπουμπουκάκι και είμαι μια χαρά. Αντιθέτως με εσένα, δεν πουλήθηκα, δε δείλιασα, δε κυνήγησα βουλίτσες στο βιογραφικό μου, δεν διεκδίκησα τη θέση του διανοούμενου και άλλα πολλά που εσύ άνοιξες περιχαρής τις ζουμπουρλούδικες αγκάλες σου να τα υποδεχθείς.

Ακόμα θυμάμαι τη στιγμή που χωρίζαμε. Κάπου σε ένα καφέ, λίγο πριν στα δώσω όλα, αποφάσισα να τα μαζέψω με ταχείες κινήσεις και να στην κάνω την δουλειά. Μόνο να σε δώ να κλαίς για λίγο ήθελα. Έτσι...για το γαμώτο...Αλλά τα κατάφερες μαναράκι και δεν υπέκυψες στους εκβιασμούς. Λίγο βούρκωσες μόνο, μου έφτασε και εμένα και έτσι τελειώσαμε.

Θυμάμαι τα λόγια του Μπένιαμιν...Ότι η νεωτερικότητα γεννήθηκε από τη σύπτωση της βαρβαρότητας με τον πολιτισμό. Βάλε λίγο βιομηχανική επανάσταση, μεγάλα αστικά κέντρα και δύο παγκόσμιους πολέμους, και από τότε πάνε δυο-δυο, σαν τους χιώτες ένα πράμα. Και εσυ υπερευαισθήτο μου τρυφερούδι ήσουν από τους πιο μοντέρνους ανθρώπους που έχω γνωρίσει. Πολιτισμένος προς τα έξω και βαθειά βάρβαρος από μέσα, δηλαδή μια δυτικοευρωπαϊκή σερβιέτα.

Μποτερικό μου πλασματάκι, έχω να σου ανακοινώσω για τέλος, ότι πλέον είμαι και εγώ καλά και επίσης τα κατάφερα να μην ενδώσω στους εκβιασμούς και να εκπολιτιστώ. Παρέμεινα βαθιά βάρβαρη και χοντροκομμένη. Νιώθω όμως πιο ελεύθερη από ποτέ και απολαμβάνω ένα ζεστό και υγρό καλοκαίρι. Που και που σε σκέφτομαι, αλλά μόνο όταν θυμάμαι πως τελικά σε ξέχασα.

Ζουμερέ χαρτογυακά μου, να είμαστε και οι δύο καλά, να τα χιλιάσουμε. Να μην ξεχάσω επίσης να σου πω καλό μήνα και αϊντε στα τσακίδια μωρό μου.

με απέραντη ευγνωμοσύνη για το φτού ξελεφτεριά, ή αλλιώς φτου και βγαίνω,
και με μπόλικο σαρκασμό εκ βαθέων,
Το κουρκουμπίνι σου και κατά κόσμον Καλάμιτι Τζέην.

23 comments:

Calamity Jane said...

υγ. τα ποστ θα αραιώσουν κι άλλο μάλλον. Η έμπνευση έχει πάει περίπατο, και η ζωή είναι πολύ ωραία για να μου μένει χρόνος...Να περνάτε καλά.

Calamity Jane said...

αϊντε Μανταλένα και στα δικά σου!

mplim-mplom said...

"Που καιπου σε σκέφτομαι, αλλά μόνο όταν θυμάμαι πως τελικά σε ξέχασα" + "δυτικοευρωπαική σερβιέτα" = όλα τα λεφτά!

Να'ναι καλός μαζί σου ο μήνας.

:)

Calamity Jane said...

και σε σένα επίσης...Σύμπτωσις φοβερή που διάβαζα το ποστ σου την ώρα που εσύ έγραφες το σχολιάκι σου...Όμορφα...

xryc agripnia said...

Χαχαχαχαχα!...Με το βαμβακι,που λενε.
Ευγε!Και εις αλλα με υγεια,καλη μου.

mplim-mplom said...

Σημειώσατε 2. Και την προηγούμενη φορά που σου άφησα κόμεντ, σου ευχήθηκα καλό μήνα. Λατρεύω τις συ(ν)μ-πτώσεις! Μερικές φορές χτυπάς βέβαια, αλλά δεν πάει στα κομμάτια..:)

weirdo said...

Calamity (Bigmouth) strikes again..' (με την βέλτιστη έννοια, ασφαλώς..:)

'Η έμπνευση έχει πάει περίπατο..'
(Πού; Εγώ πάλι εδώ την βλέπω..:)

Όλα καλά-
Μας έφτιαξες τη μέρα..:pPp

Παπαρούνα said...

"Ότι η νεωτερικότητα γεννήθηκε από τη σύπτωση της βαρβαρότητας με τον πολιτισμό. Βάλε λίγο βιομηχανική επανάσταση, μεγάλα αστικά κέντρα και δύο παγκόσμιους πολέμους, και από τότε πάνε δυο-δυο, σαν τους χιώτες ένα πράμα. Και εσυ υπερευαισθήτο μου τρυφερούδι ήσουν από τους πιο μοντέρνους ανθρώπους που έχω γνωρίσει. Πολιτισμένος προς τα έξω και βαθειά βάρβαρος από μέσα, δηλαδή μια δυτικοευρωπαϊκή σερβιέτα."

...πασαλειμμένοι με ευγένεια, και από μέσα ξεχειλίζει ο κωλοπαιδισμός.

Фе́ммe скатале said...

οπιθτρηγ ηγκξνβγμ,νβω ΄δφίρφξη΄λσκξ δσξνφμδβνφ΄λδήνφ ΄σλξδνφδ,μνβφ ΄σλδκξηφόεφ...
Ξερεις εσυ Τζεην...και ξέρω κι εγώ μου το'πε κάποιος σου λέω.

Bonnie said...

με το πιστόλι στον κρόταφο λοιπόν, μπαμ και κάτω! Αυτά τα ξερεις μια χαρά και τα εκτελείς ακόμα καλύτερα! Μπράβο κοπελιά!

Calamity Jane said...

@archive...θανκσ...Με το βαμβακι ειναι καλύτερα, πονάει και πιο πολύ, αφήνει και σημάδι

@weirdo...xaxa...είδες τι σου είναι η έμπνευση? σ'επισκέπτεται εκεί που νομίζεις ότι έχει πάει περίπατο για τσάι με τις φίλες της

@παπαρούνα μου έπιασες όλο το νόημα. Ο απόλυτος κωλοπαιδισμός φοράει ευγενικό χαμόγελο, έχει τρυφερό βλέμμα και όταν έρθει η κατάλληλη η ώρα είναι ο πιο στυγνός δολοφόνος.

@μαρια αντουανετα...
ξιοηφ ηθδφιοεα ηξκδθβμ, ηθιςεθιγ ξκλ ησδθι. Ακριβώς

@bonnie κάτι ξέρουμε εμείς οι παράνομες...

Ααα! Τι ωραία που μιλάμε κοριτσάκια!!

Γιουτζίν said...

Καλάμιτι Τζέην, γράφεις συμπυκνωτικά, σκληρά και με φαρμακερή ειρωνεία. Ωραία :-)

Фе́ммe скатале said...

Κι εγω..(δσφκξσδηφσηξφκσηφθιεηφσ)

Calamity Jane said...

@αντουανέτα μη μου λές τέτοια...κοκκινίζω και δεν ταιριάζει σε καουμπόισσα

@γιουτζίν με έπιασες...έτσι έχει πιο πολύ πλάκα...χιχι

Lady Lilith said...

"[...]δε κυνήγησα βουλίτσες στο βιογραφικό μου [...]"
Μάστιγα έχει καταντήσεi...

Κοφτερό κείμενο.

Anonymous said...

lady lilith μη με πιστεύεις και ακριβώς...Απλά το φαρμάκι μ'ενδιαφέρει περισσότερο από την πραγματικότητα...

Bonnie said...

σε λατρεύω καλάμιτι!!! ακριβώς έτσι το βλέπω κι εγώ!!!!

Anonymous said...

Μου άρεσε πολύ... Τα έχω σκεφτεί και ευτυχώς πρόλαβα και να τα πω. Ευτυχώς; Χμ, δυστυχώς στη συνέχεια αναγκάστηκα να τα καταπιώ...! Ο νεκρός δεδικαίωται...!

Να περνάς καλά!

Calamity Jane said...

Aνώνυμε με τρομάζεις, αν και θα έλεγα ότι δικαίωση δεν είναι ακριβώς αυτό για το οποίο μιλάω...Να περνάς και εσύ καλά πάντως...

Ααα...και νομίζω πως χωρίς την δικαίωση όλα γίνονται πιο ανάλαφρα, χαρμολυπένια και γλυκόπικρα...Πιο ρεαλιστικά δηλαδή...

Anonymous said...

ας μην υποσχόσουν φίλε μου... πάει... τζάμπα τον εβριζες κιόλας... Αφού στο τέλος όλα δικαιολογούνται και στη χειρότερη ξεχνιούνται...Και οι μεγαλύτερες καφρίλες αμα λάχει...

Anonymous said...

This is very interesting site... » »

Anonymous said...

Excellent, love it! » »

Anonymous said...

Looking for information and found it at this great site... Cotton eyed joe dance version Burners supplements that burn fat Day inn hotel motel Lawyer pennsylvania tadalafil convertible divorce attorneys richmond efficiency of mercedes benz hybrid Walmart pills loss weight Farmer &aposs ins co naic number Suzuki connecting rod specs